زندگی یعنی وزن خود را متعادل نگه دارید!

c132d78f3b3d99cc1e32654a80f0de13

در طی قرن های متمادی، دیدگاه های مختلف در مورد رژیم غذایی بر اساس مشاهده واکنش های عمومی افراد بعد از صرف مواد غذایی جمع آوری شده بود. از اواخر قرن نوزدهم نظریه های علمی تغذیه کم کم به شکلی انسجام یافته ظهور کردند.به این ترتیب اصول اولیه رژیمهای غذایی، یعنی ما در علم تغذیه امروزی، بر مبنای نظریه همه چیز خواری انسان شکل گرفت.

با مطالعه جدول زیر میتوانید تا حدودی میزان انرژی دریافتی و مصرفی روزانه خود را تخمین زده با ایجاد تغییراتی ساده در نوع فعالیتها و غذاهای مصرفی خود و باتوجه به اطلاعات داده شده در این کتاب به بهترین و مناسب ترین رژیم مختص خود برسید.

کالری

تغییرات وزن هر فرد معمولاً در محدوده خاصی صورت میگیرد. خطر زمانی است که افزایش وزن با افزایش فشار خون، بالا رفتن میزان قند و کلسترول و یا مشکلات قلبی عروقی همراه باشد.

وزن مطلوب هر فرد  به مشخصه های متعددی بستگی دارد: قد، جنس، سن، استخوان بندی و حجم ماهبچه های بدن.

اگر از چاقی و لاغری رنج میبرید مطالعه این کتاب مفید را به شما پیشنهاد میکنیم.

زندگی یعنی وزن خود را متعادل نگه دارید!

دزیره مریان

دسته‌بندی‌ها: خواندی ها

برچسب‌ها: ,,,

دیدگاه خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما در هیچ‌جا منتشر نخواهد شد.